RSS
Container Icon

DUP..DAP.. DUP.. DAP..


dan Salam Jumaat buat semua 
dan selamat menjalankan tanggungjawap 
menunaikan solat jumaat 
buat kaum lelaki diluar sana....
U'olls Apa khabar hari ini?

Anna sihat2 je..
Cuma hati ni rasa dup dap dup dap je sejak 
hari Rabu baru2 ni..
Mana taknya jadi camni.. 
Esok kami ada sukan Jabatan..
So, Anna masukNetball..
Waaa, rasa seronok gak la tapi dalam seronok 2 
tetiba Anna dikejutkan 
supaya nama Anna ditulis dalam sukan Badminton..
Waaa, mana sempat nak g main sebab 
jadual pasti akan bertembung..
Tapi Anna tak kisah, Anna akan cuba berikan yang terbaik..
Tapi dalam dok serabut kawan2 ofis gtau Anna tak main single..
Anna main double..
Aduhhh, oklah time Anna rasa Anna ok lagi ni..
kemudian  dorang gtau Anna akan bergandingan ngan 
Pengarah Anna.. 
Alamak, macam mana ni..
Pengarah Anna memang terer main badminton..
Anna pula baru belajar..
Memang blur jap la..
Tapi Anna dah takde pilihan sebab ramai staf dah 
masukkan nama dalam acara lain..
Nak tak nak Anna kena nak jugak..
Takpelah, Anna sahut cabaran ni..
errr, walau dalam hati macam tak confiden pula~~
U'olls tolong doakan kejayaan Anna
dalam Netball & Badminton k.. 
Tambah2 lagi dalam acara badminton..
Anna taknak kecewakan boss Anna..
Oklah, buat semua yang sudi baca 
selamat berhujung minggu ye..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

24 comments:

TiranaAduka said...

lawatan pg jumaat.terima kasih anna

Kesuma Angsana said...

gd luck yer dier & yakin boleh !

bredmart said...

aku doain semoga kejayaan anna dalam netballl dan badminton....

Cik Yaya said...

salam=)

wahh ade sukan tmpt kje..?
beshnyer..yaya xbpluang lg nk bsukan smnjak kje ni..tmpt kje pon xde wt aktvti sht mcm tu..ummm
gud luck cik anna..=D

Nick Nashram said...

saya x bape pandai main sukan jenis guna tgn..kalo kaki cam bola ngan futsal takde masalah :)

TiranaAduka said...

salam
Lawatan pg minggu anna

aTieYusof Family said...

good luck ye Anna..
moga berjaya di kedua2 sukan yg sis ikut..pasti boleh punya...:)

wantie said...

good luck anna. debar kejayaan tu...

Fatin Zaini said...

Good luck okey..

Thanks sudi drop komen di entry fatin.

Dear, ada fb x? Nanti atin nak add.. by the way, nie contact no fatin 019-4481391..

Hatimi Tahirruddin said...

takpe anna cuba je yg terbaik...kalah dan menang tak penting...yg penting utk eratkan hubungan rakan sepejabat....hehe

Miss Zahirah said...

gud luck anna.. ;)

Tinta Lana said...

Salam.

So anna, camna game haritu? Seronok ke partner dgn director?hehehe

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka- sama2 :)

ANNA MARIANA said...

Kesuma Angsana- thanks :)

ANNA MARIANA said...

bredmart - makasih ya sob :)

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - wsalam... thanks cik yaya :)

ANNA MARIANA said...

Nick Nashram - oooo... hihihihi

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - tq abg TA.. :)

ANNA MARIANA said...

aTieYusof Family - thanks dear :)

ANNA MARIANA said...

wantie - thanks sis :)

ANNA MARIANA said...

Fatin Zaini - hai dear.. t anna bagikan k :)

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - thanks :)

ANNA MARIANA said...

Miss Zahirah - thanks :)

ANNA MARIANA said...

Tinta Lana - huwaaa, teruk sangat di rasakan :(

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST