RSS
Container Icon

MARI MENGUNDI


Mana 1 pilihan korang?
Opsss, undi adalah rahsia..
Jadi, selamat mengundi semua..
Buatlah keputusan tanpa paksaan sesiapa k..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

26 comments:

Sya Chot .. said...

belum blh ngundi untuk tahun ni..huhu

Kesuma Angsana said...

yg penting buat pilihan terbaik !

TiranaAduka said...

slam
Jgan lupa bwa i.c

Hatimi Tahirruddin said...

pilih2 jgn tak pilih...hihi

Amin A. R said...

pilih secara bijak..5 tahun bukan tempoh yang sekejap :)

Cik Yaya said...

salam =)

selmt mngundi jg cik anna ^_^

Sabella Mohamad said...

bella tak sabarr nak mengundi ! tapi apakan daya , tak cukup umur lagi T__T

BUNDA a.k.a KN said...

assalam,
selamat mengundi...pilihan ditangan anda..pilihlah yg tepat...undi itu rahsia...

bredmart said...

itu lambang partai yang pemilu di malaysia ya???

TiranaAduka said...

salam anna
Selesai sudah tanggungjawab tirana aduka

wantie said...

tak bape best pulak dnegan keputusan. DAP pegang penang. adoi.. dah tau la nasib kita kan..kan..kan..

ANNA MARIANA said...

Sya Chot .. - xpe2.. bila dah tiba masanya jangan lupa k..

ANNA MARIANA said...

Kesuma Angsana - betul :)

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - wsalam.. thanks cz ingatkan
:)

ANNA MARIANA said...

Hatimi Tahirruddin - hihihihih

ANNA MARIANA said...

Amin A. R - betul 2..

ANNA MARIANA said...

Cik Yaya - wsalam..selamat mengundi buat cik yaya jugak :)

ANNA MARIANA said...

Sabella Mohamad - xpe, nanti ckup jangan lupa k..

ANNA MARIANA said...

BUNDA a.k.a KN - wsalam.. betul bunda.. selamat mengundi bunda :)

ANNA MARIANA said...

bredmart - itu lambang semua parti yang bertanding :)

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - wsalam.. alhamdulillah :)

ANNA MARIANA said...

wantie - ikut hati anna nak je anna nangis x berhenti tapi apa kan daya.. semua ni dah tersurat..

ALoNa CintamaniszLite said...

Hmm...penah dgr keluhan orang melayu penang..
Nenek akak jugak ada yg dok kat penang..selalu dgr dia citer mcm2..

ANNA MARIANA said...

ALoNa CintamaniszLite - nak buat cmna sis.. anna pon x tahu nak cakap apa..

TiranaAduka said...

lawatan pg tirana aduka

ANNA MARIANA said...

TiranaAduka - thanks Abg Ta.. :)

Post a Comment

annamariana1989@yahoo.com

MY POPULAR POST